Кариери
'Студио Модерна' е основана през 1992 г. в Любляна, Словения. Основна дейност на компанията е телевизионната продажба, разработването и прилагането на стратегиите на директния маркетингов пазар. Със своята уникална инфраструктура 'Студио Модерна' е единственото дружество, присъстващо на пазарите в 21 страни от Централна и Източна Европа.
'Студио Модерна' е най-големият купувач на медийно време извън прайм-таймът за Централна и Източна Европа.
С 21 независими офиса и 21 професионални центъра за връзка с клиентите със стотици добре обучени и квалифицирани агенти за обслужване на 21 езика: албански, български, хърватски, чешки, английски, естонски, немски, унгарски, италиански, латвийски, литвански, македонски, полски, румънски, руски, сръбски, словашки, словенски, украински, турски и белоруски.
'Студио Модерна България' е основана през ноември 1996 г. в София и оттогава трупа познания и опит в качественото обслужване на клиенти в страната.
Достигаме до над 320 милиона души в Централна и Източна Европа.
На тази страница можете да разгледате актуалните предложения за работа при нас, да прочетете повече за тях и да разберете как да кандидатствате.
А ако желаете да кандидатствате за длъжност, за която в момента няма свободни позиции при нас, ние винаги сме готови да приемем вашата кандидатура и да ви потърсим веднага, щом имаме нещо подходящо за вас.
За кандидатстване и подаване на необходимите документи пишете на topshop@topshop.bg.
Продавач-Консултант
Студио Модерна България ЕООД е част от Studio Moderna d.o.o – холдинг, опериращ в 21 държави в Европа, лидер в директния маркетинг и горд създател на любимите марки "DORMEO", "TOP SHOP", "DELIMANO", "ROVUS", "KOSMODISK", "Walkmaxx", "Wellneo" и др.
С 26 магазина в цялата страна и 20-годишна история в България - продължаваме да растем и да подобряваме собствените си постижения! В тази връзка търсим хора, които да се присъединят към нашето голямо семейство от опитни търговски консултанти за магазините ни в град София.
Какво очакваме:
- Ведри, отпуснати и свободни в контакта си с клиенти хора;
- Мотивация личните и екипни резултати да бъдат надскачани;
- Обслужване на клиенти според стандартите на фирмата;
- Нагласа за активна работа с клиенти;
- Работа на смени;
- Компютърни познания (MS Office; Excel);
- Опит в продажбите.
Какво може да очаквате от нас:
- Стабилна и сигурна работа в утвърдена международна компания;
- Осигуровки върху пълната месечна заплата (твърда част и допълително заплащане);
- Въвеждащо търговско обучение;
- Гарантирано основно месечно възнаграждение и Допълнително възнаграждение (спрямо месечните резултати);
- Трудов договор на пълно работно време;
- Възможност за професионално развитие във фирмената структура;
- Динамична и ведра работна атмосфера!